teisipäev, 9. aprill 2019

Teine päev koolis

Teisel koolipäeval algasid meie tundide vaatlused kell 8. 
Matemaatika lõpuklassi (8. klass) õpilased valmistusid lõpueksamiks ja kordasid. Klassis oli 11 õpilast, neid 4 erivajaduslikku. 


Matemaatikaõpetajad jagavad kogemusi.

Sarnaselt meie kooliga tõusevad lapsed enne tunni algust püsti ja tervitavad õpetajat. Korrapidaja annab õpetajatele teada, kes puudu. Vastamissooviks antakse märku enamasti käe tõstmisega. Õpetaja lahendas kodused tööd kontrollimiseks tahvlil läbi, lapsed tegid vajadusel parandused värvilise pliiatsiga. 
Kummaline oli koolikella helisemise süsteem. 5 minutit enne tundide lõppu heliseb n- ö eelkell, mis annab õpetajale märku, et aeg on tunnist kokkuvõte teha ja koduseid töid anda.
Järgmine tund oli taas matemaatika. Grupis oli neli 3. ja 4. klassi erivajaduslikku õpilast, kes õppisid 20 piires arvude liitmist- lahutamist, võrdlemist, järjestamist; korrati paaris- ja paarituid arve ning kirjalikku liitmist. Tunni lõpul premeeris õpetaja kõiki õpilasi kommiga.

Inglise keele tunnis oli neli 6.- 7. klassi erivajaduslikku õpilast. Korrati värvide nimetusi, õpiti lausete moodustamist ja ruume majas. Õpetaja jagas lastele sõnakaarte ja pilte, millest tuli moodustada lause, see kirjutada vihikusse ning leida õigetesse tubadesse sobivad mööbliesemed.
Õpilastel anti võimalus end külalistele tutvustada: öelda oma nimi, vanus ja tutvustada hobi. 

 Klassiruumide ja koridoride seinad olid kaetud väljapanekutega laste töödest.
Kogu koolis oli tunda suure reede ja lihavõttepühade lähenemist. 


 Õpetajate tuba oli töine paik.
Õhtul jalutasime linnas ja nautisime kevadist loodust.

Kerekegyháza kesklinnas jalutamas.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Tutvusime Ungari pealinna Budapestiga

Budapest on Ungari pealinn. Linn asub Doonau jõe keskjooksu mõlemal kaldal, Dunántúli ja Alföldi tasand...